Savez za Željeznicu

Projekt Stuttgart 21 se nastavlja

Projekt Stuttgart 21 se nastavlja

Njemačke željeznice najavile su izgradnju tunela u sklopu projekta Stuttgart 21vrijednog 1 mlrd US$. Tunel bi trebao graditi konzorcij kojeg predvodi austrijski PORR. Natječaj je objedinjavao tunele Filderstad duljine 9,5 kmte Ober-/Untertürkheim duljine 6 km. Troškovi izgradnje tunela su otprilike četvrtina ukupne vrijednosti investicije od 4 mlrd US$. Projekt Stuttgart 21 podrazumijeva zamjenu postojećih kolosijeka i rekonstrukciju kolodvora Stuttgart Hbf s potpuno novim podzemnim konceptom prijevoza. Projekt je do sad naišao na brojne probleme, između ostalih i proteste lokalnog stanovništva te mnogi vjeruju da ovaj koncept izgradnje podzemne željeznice preskup.

Postojeći glavni kolodvor u Stuttgartu “Stuttgart Hbf” (foto: Ante Klečina)

Prilikom ove objave direktor DB-a dr. Volkera Kefe izjavio je: ” Ovaj ugovor je još jedan važan korak u napretku projekta, te da su nagađanja o iznosu investicije bila pogrešna”.

Konzorcij će uskoro započeti i pripreme za izgradnju tunel, ističu u DB-u.

A. K.

Poveznice: Stuttgart 21: početak radova na spektakularnom projektu

Video: Projekt Stuttgart 21 i nova brza pruga Stuttgart – Ulm

Izvor: Railwayinsider.eu, vlakovi.com

© 2018 Savez za Željeznicu