Savez za Željeznicu

ALTPRO d.o.o dobio nagradu za inovaciju godine

ALTPRO d.o.o dobio nagradu za inovaciju godine

ALTPRO d.o.o., član Saveza za željeznicu ovih je dana dobio nagradu “Inovcija godine” za 2014. godinu. ALTPRO je dobio priznanje ‘Inovacija godine’ za svoj uređaj Sustav za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza tip RLC23. Proizvod ima certifikat za najvišu razinu sigurnosti SIL4 te je već isporučen kupcima na 3 kontinenta. Novopotpisani ugovori o isporuci ovoga uređaja rezultirat će otvaranjem novog razvojno-proizvodnog centra u sklopu ALTPRO-a sredinom 2016.

Među tri firme na svijetu koje proizvode sustav za automatsko zaustavljanje vlaka

Izvoze na 45 tržišta, prihodi značajno rastu, a veliki proboj je tek pred njima. Rast temelje na visokotehnološkoj inovaciiji i odličnoj poslovnoj ideji. Kad bismo imali više patentnih prijava – a ne 17 puta manje nego što je prosjek EU – Altpro ne bi bio tako usamljena zvijezda

Bili su među prvim startupima u Tehnološkom parku u Zagreb, dok to još nije bila tako popularna riječ. Danas bilježe rezultate o kakvima mnogi startupi sanjaju, iako jedan od osnivača i direktor nije baš mladac u ranim dvadesetima. Naravno, ne odskaču samo po tome; to je inspirativna priča o talentu i upornosti upregnutom u odličnu poslovnu ideju, ono što svaki startup lansira u zvijezde.

IMG_7466

Tvrtka o kojoj govorimo je višestruko nagrađivani Altpro,  a njen osnivač i direktor je Zvonimir Viduka, bivši FER-ovac i Končarevac. U tri godine je tri puta povećao prihode, izvoz i broj zaposlenih, a tek će se razmahati 2016., najavljuje nakon što je danas primio i godišnju nagradu Udruge inovatora Hrvatske.

To su najave iz knjige narudžbi, ne maštanje. Iako se priča o razvoju Altproa u medijima pojavljuje već petnaestak godina, oni su tek sada pred zaista velikim tržišnim uspjehom. Lani je prihod Altproa rastao skoro 17 posto, na 52,15 milijuna kuna, a neto dobit 38 posto, na 4,1 milijun kuna. Radi se o podacima za šestu godinu recesije u Hrvatskoj, no njih to nije previše kosnulo jer imaju istinski inovativan visokotehnološki i globalni proizvod. Doduše, ne baš atraktivnog naziva, “Sustav za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza RLC23”, ali vrlo atraktivnih preformansi.

Više na forbes.hr

Marin Dokoza

© 2024 Savez za Željeznicu